Tuesday 26 January 2021

OPET ZARATILI! Žestoka svađa Miljane i Karića, uneli se jedno drugom u facu: "Izdao si ga!"

Tokom "Pretresa nedelje" sa Milanom Miloševićem, nastao je potpuni haos za crnim stolom oko odnosa Stefana Karića, Vladimira Tomovića i Mensura Ajdarpašića. U celu priču umešala se Ermina Pašović i Miljana Kulić, pričali su u glas i svađali se. Pokojni Džej plakao i MOLIO Lukasa da PRESTANE DA SE DROGIRA: Ove detalje iz njegovog života niko ne zna - U početku kada je Vladimir bio diskvalifikovan Stefan je rekao: "Ja nikada ne mogu da se družim sa Mensurom jer je on neprijatelj mog prijatelja". Mene je iznenadilo, kad sam izašla napolje i videla, da je Mensur bio kod Karića. Ali Stefan nije iskren prijatelj Vladimiru - gvoroila je Miljana. - Mensur i ja smo proveli više vremena na kraju nego ja i Vladimir - rekao je Stefan.
Jel ti Mensur bolji prijatelj? - pitala je Miljana Karića. - Ne mogu da kažem ko mi je bolji prijatelj. On me blokirao na Instagramu. - Nije bez razloga, povredilo ga je to. Zato što je on bio iskren u tom prijateljstvu - objašnjavala je Kulićka, pa dodala: - Što Stefan nije održao reč, kad već mesec i po dana nije razgovarao sa Mensurom? Sad Stefan dolazi, po meni to je licemerno, i grli ga - rekla je Miljana.
- Pa ti si ga psovala, da ne pominjem sad koga si psovala, a sad ga grliš i ljubiš - dobacio je Karić. - Vladimir se izvinio meni zbog deteta, a ja njemu zbog oca - dodala je Miljana. - I sad ste kao bolji prijatelji vi, nego ja i on? - pitao je Karić Miljanu. - Da. Ti si mu ćutao, mi smo se svađali i Vladimir je znao na čemu je sa mnom, a sa tobom nije - nastavila je da viče Miljana.
- Šta pričaš, šta sam mu uradio ja? - pitao je Karić Miljanu. - Izdao si ga, primio si njegovog neprijatelja, to je nenormalno - rekla je Kulićka. - Okej, rekao sam okej - povisio je ton Karić, ali je Miljana nastavila: - Šta okej? Nemoj ti na mene da vičeš - rekla je Miljana, pa su se uneli jedno drugom u lice i počeli da viču.

No comments:

Post a Comment